Site map
Deze functie toont de structuur van de pagina's en de producten op de website en zorgt ervoor dat u hier snel naartoe kunt.



Bevriende links
Deze functie is voor personen voor wie een betere positie van de website in zoekmachines zoals Google, belangrijk is.



RSS
Elke website kan een lijst subpagina's hebben in de vorm van RSS. Deze optie is vooral handig in combinatie met actualiteiten. De bezoekers van de website kunnen deze toevoegen aan hun lijst van RSS-kanalen. De pagina waarvoor een RSS met subpagina's gegenereerd moet worden, moet de optie "RSS" aangevinkt hebben.



Commentaar
De bezoekers van de website krijgen de mogelijkheid om commentaar te geven op de subpagina's en producten. In de administratie kan het commentaarformulier voor een geselecteerde pagina en product uitgeschakeld worden. De beheerder kan commentaar verwijderen of bevestigen zodat deze op de pagina van de klant zichtbaar wordt.



Bevraging
Deze functie maakt het mogelijk om vragen en mogelijke antwoorden op de pagina te zetten. Gebruikers kunnen na het geven van antwoord de resultaten bekijken die de beheerder ook kan volgen via het adminpanel.



Contactformulier
De bezoekers van de pagina kunnen hier direct mails sturen naar het in de administratie vermelde adres.


 

Back-up
Het is zeer belangrijk om backups te hebben van uw documenten en mails, maar ook van de gegevens van uw website. Er komen storingen voor op de internetserver, het is de moeite waard om uzelf te beschermen tegen verlies van gegevens. Deze functie maakt het mogelijk om backups te maken van de map "db/" en deze op te slaan op de harde schijf. Een extra kopie wordt op de server opgeslagen in de map "files/backup/". De back-up kan hersteld worden door de desbetreffende kopie uit de map "files/backup/" te selecteren. We adviseren om voor het herstel van de back-up een kopie te maken van de huidige database.



Extra veld voor belastingnummer
Bij het doen van een bestelling kan de klant een extra veld invullen met het belastingnummer en het vakje "Ik wil een factuur" aan te vinken.



Verwante producten
Deze functie maakt het mogelijk om andere producten bij elk product toe te schrijven (bijv. van dezelfde categorie, productlijn, extra accessoires).



Commentaar bestellingen
Commentaar van de beheerder bij een bestelling geeft u de mogelijkheid om actuele notities aan te brengen in verband met de gegeven bestelling en deze doorlopend te actualiseren. Dit veld is alleen zichtbaar in het adminpanel.



Informeren van de klant over de status van de bestelling
De mail met informatie wordt alleen verstuurd bij de wijziging van de status in de details van de bestelling.



Vraag over een product
Vaak willen klanten vragen stellen over een bepaald product. Nu is dat heel eenvoudig doordat er zich op de pagina van elk product een link bevindt die doorverwijst naar de pagina met een formulier voor het stellen van vragen over het product.



Cross-selling
De functie van deze optie is zgn. cross-selling, oftewel het tonen van de vijf vaakst gekochte producten met de producten die op dit moment bekeken worden.



Elektronische betaling
Deze functie maakt het de klant op dit moment mogelijk om de volgende betalingssystemen te kiezen ()

Functionaliteit:

  •  de mogelijkheid om een belatingssysteem toe te wijzen aan een bepaalde betaalwijze
  • de mogelijkheid om extra berichten voor elke betaalwijze te tonen
  • de mogelijkheid om de klant door te verwijzen naar de pagina van het betalingssysteem na het doen van de bestelling

 

 

Geavanceerde leveringsfuncties
Deze functie maakt het mogelijk om de verzendkosten te bepalen afhankelijk van het gewicht.



Uitgebreide zoekmachine van producten
Komt goed van pas wanneer er zich honderden producten in de winkel bevinden.

 

 

Box met de inhoud van het winkelwagen
De klant kan op elk moment zien wat er zich in zijn wagen bevindt.



Gepromote producten
In het linker menu zullen producten zichtbaar zijn in de vorm van foto's en namen die door u zijn aangegeven.



Het klonen van producten
Het klonen van de basisgegevens van een product en de foto's. Vaak verschillen de gegevens van producten slechts in een aspect. Klonen versnelt het vormingsproces van een productendatabase.

 

 

Voorraden

  •  het bepalen van de aantallen van elk product in het magazijn
  • het reduceren van de voorraden van producten die besteld zijn
  • het tonen van de informatie "Product niet verkrijgbaar" wanneer een product
    uitverkocht is
  • het tonen van het aantal producten in het magazijn van het gegeven product
  • na het bereiken van het minimale aantal (ingesteld in de configuratie) van het gegeven product wordt er een e-mail verstuurd naar de beheerder met informatie over het opraken van dit product

 

 

Gebruikers (klanten)

  • registratie van klanten
  • het openen van een account door niet verplichte velden in te vullen: login en paswoord (bij het doen van een bestelling)
  • het in- en uitloggen van een klant
  • editie van het profiel
  • het inzien van eerdere bestellingen die door de klant gedaan zijn
  • administratie - beheer van gebruikers/klanten en klantengroepen
  • administratie - inzien van bestelling die door bepaalde klanten zijn gedaan
  • administratie - het toewijzen van 2 extra prijzen aan producten volgens de prijzengroepen van klanten
  • administratie - het vormen van speciale pagina's voor klanten/speciale groepen die alleen beschikbaar zijn na inloggen

 

 

Beheerders
Beheer van de pagina door een aantal beheerders die de rechten krijgen tot verschillende delen. Alle toegevoegde pagina's hebben de signatuur van de auteur. De hoofdbeheerder gebruikt de login en het paswoord die gegeven wordt bij de configuratie en heeft de mogelijkheid om de administratie volledig te beheren.